آخرین آمار کرونا در شهرستان جوانرود/ ۲۶ فوتی در ۲۰ روز گذشته

آخرین آمار کرونا در شهرستان جوانرود/ ۲۶ فوتی در ۲۰ روز گذشته

مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوانرود با اشاره به شرایط سخت کرونایی دراین شهرستان گفت: متاسفانه از ابتدای شهریورماه تاکنون 26 نفربراثر کووید19 جان خودرا از دست داده اند.

دکتر مولود حسینی روز یکشنبه در گفتگویی با خبرنگار شاهو نیوز افزود: از ۲۶ نفر فوت شده کرونا در این مدت ۱۸ نفر آنان اهل شهرستان جوانرود و مابقی مربوط به شهرستان های اورامانات است.

وی اظهار داشت : تاکنون تعداد جان باختگان کرونایی شهرستان جوانرود به ۱۰۶ نفر رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۶۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

دکترحسینی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار و ۱۰۷ مورد نمونه گیری درشهرستان جوانرود انجام گرفته است اظهار داشت: از این تعداد دو هزار و ۷۲۹ نفر مثبت ، ۶۰ نفر پی سی آر مثبت و ۴۶ نفر نیز سی تی مختل داشته‌اند.

وی به تزریق واکسن کرونا در شهرستان جوانرود اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون تاکنون ۲۴ هزار نفر یعنی نزدیک به ۳۵ درصد مردم این شهرستان برعلیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شده اند.

دکتر حسینی تنها راه مقابله با ویروس کرونا را واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و گفت: با توجه به زنگ خطر و شرایط نامطلوب کرونا درشهرستان جوانرود ازعموم و شهروندان محترم انتظار داریم به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند تا شاهد داغدار شدن خانواده های خود و عزیزانمان نباشیم.