چین پنجمین روز بدون ابتلا به کرونا را ثبت کرد

چین پنجمین روز بدون ابتلا به کرونا را ثبت کرد

در حالی که جهان در میان اقیانوسی از ویروس کرونا دست و پا می‌زند، کشور چین بدلیل در پیش گرفتن سیاست‌های صحیح پیشگیری، میزان ابتلا به ویروس کرونا را برای پنجمین روز متوالی به صفر رساند. بنابر آخرین آمار ارائه شده از سوی کشورهای جهان، آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح دوشنبه، چهارم […]

در حالی که جهان در میان اقیانوسی از ویروس کرونا دست و پا می‌زند، کشور چین بدلیل در پیش گرفتن سیاست‌های صحیح پیشگیری، میزان ابتلا به ویروس کرونا را برای پنجمین روز متوالی به صفر رساند.

بنابر آخرین آمار ارائه شده از سوی کشورهای جهان، آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح دوشنبه، چهارم فروردین‌ماه، به ۴٠٠هزار نفر رسیده و از سوی دیگر ١۵هزار نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

در چنین شرایطی مقامات چین امروز اعلام کردند که هیچ مورد تازه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا با منشا داخلی در این کشور به ثبت نرسیده و ۳۹ مورد جدید ابتلا به این ویروس، منشا خارجی داشته است.

براساس این گزارش، ووهان، کلان‌شهری با جمعیت ۱۱ میلیونی دو ماه پس از قرار گرفتن در قرنطینه کامل پنجمین روز را بدون ثبت هیچ مورد جدید ابتلا به ویروس پشت سر گذاشت.