مشعل‌ گاز در 6 روستای شهرستان جوانرود افتتاح شد

مشعل‌ گاز در 6 روستای شهرستان جوانرود افتتاح شد

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، در سومین روز از هفته دولت و با حضورفرماندار، مدیر کل‌ گاز استان کرمانشاه و جمعی ازمسئولان ادارات ونهادها، مشعل گاز 6 روستای جوانرود با اعتبار 160 میلیارد ریال دراین شهرستان روشن شد. فرماندار جوانرود در آیین افتتاح گازرسانی به این 6 روستا که به صورت نمادین در روستای علی […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، در سومین روز از هفته دولت و با حضورفرماندار، مدیر کل‌ گاز استان کرمانشاه و جمعی ازمسئولان ادارات ونهادها، مشعل گاز 6 روستای جوانرود با اعتبار 160 میلیارد ریال دراین شهرستان روشن شد.

فرماندار جوانرود در آیین افتتاح گازرسانی به این 6 روستا که به صورت نمادین در روستای علی آبادکهنه برگزارشد، با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت :این روستاها شامل علی آبادکهنه ، هوزسیدمراد، سرودسفلی، سرودعلیا، کلی و ترکپان است.

رستگار یوسفی افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به این 6 روستا حدود 700 خانوار ازنعمت گاز بهره مند می شوند.

وی اظهارداشت: تاسال 1397 _ 7 روستا با 1063 خانوار دراین شهرستان گاز دار بوده است که با تلاش و پیگیری های انجام شده در سال 1400 به 45 روستا با 3100 خانوار رسیده که از نعمت گاز درشهرستان جوانرود بهرمند شده اند.

یوسفی یادآور شد: امسال همزمان با هفته دولت نیز 32 پروژه عمرانی با اعتبار 304 میلیارد ریال در بخش های عمران شهری و روستایی، گازرسانی، مخابراتی، طرح هادی، گردشگری، کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد.