مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت درگذشت دکتر مصطفی خرّم‌دل پیام تسلیت صادرکرد

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت درگذشت دکتر مصطفی خرّم‌دل پیام تسلیت صادرکرد

به گزارش شاهو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت درگذشت دکترمصطفی خرّم‌دل، استاد برجسته، نویسنده، مترجم، قرآن‌پژوه، اسلام‌شناس ومفسرکُرد پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام: به نام خدا ازشمار دوچشم یک تن کم و زشمار خرد هزاران […]

به گزارش شاهو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه، بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت درگذشت دکترمصطفی خرّم‌دل، استاد برجسته، نویسنده، مترجم، قرآن‌پژوه، اسلام‌شناس ومفسرکُرد پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام:

به نام خدا

ازشمار دوچشم یک تن کم و زشمار خرد هزاران بیش

اینجانب ضایعه درگذشت دکتر مصطفی خرّم‌دل، استادبرجسته، نویسنده، مترجم، قرآن‌پژوه، اسلام‌شناس و مفسر کورد را به جامعه علمی، ادبی و دانشگاهی کشور، تمامی دانشجویان و شاگردان ایشان تسلیت گفته و برای این عارف وارسته علو درجات از درگاه احدیت خواهانم.

این استاد بزرگ علاوه بر تربیت دانشجویان فراوان که اکنون از سرمایه های علمی کشور محسوب می‌شوند صاحب آثار برجسته‌ای نیز می‌باشد که می‌توان به تفسیر نور وهمچنین به ترجمهٔ تفسیر فی ظلال القرآن از سید قطب اشاره کرد که در ۱۵جلد به چاپ رسیده‌است.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه