مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید

مجتمع اقامتی پذیرایی در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت یک واحد مجتمع اقامتی، پذیرایی با حضور فرماندارجوانرود ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه وجمعی از مسئولان در روستای شیخ الکرم شهرستان جوانرودبا اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. فرماندار جوانرود در آیین افتتاح مجتمع […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت یک واحد مجتمع اقامتی، پذیرایی با حضور فرماندارجوانرود ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمانشاه وجمعی از مسئولان در روستای شیخ الکرم شهرستان جوانرودبا اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار جوانرود در آیین افتتاح مجتمع اقامتی، پذیرایی به ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامات اشاره کرد و گفت: احداث چنین مجتمع هایی موجب رونق گردشگری، اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه خواهدشد.

رستگار یوسفی افزود: امسال همزمان با هفته دولت 32 پروژه عمرانی با اعتبار 304 میلیارد ریال در بخش های عمران شهری و روستایی ، گازرسانی،مخابراتی، طرح هادی ، گردشگری ، کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان جوانرود به بهره برداری می رسد.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری شهرستان جوانرودگفت: مجتمع ، اقامتی ،پذیرایی جوانروددر زمینی به مساحت 200 مترمربع و زیربنای 110 مترمربع در دو طبقه احداث شده است.

سیروس بهرامی افزود: این مجموعه با 10 اتاق ظرفیت اقامتی برای 40 نفررا دارد.

وی اظهارداشت با بهره برداری ازاین مجتمع اقامتی، پذیرایی زمینه اشتغال مستقیم را برای 5 نفر و غیر مستقیم برای 10 نفرفراهم می کند.