رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جوانرود خبر داد:جوانرود صاحب سینما می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جوانرود خبر داد:جوانرود صاحب سینما می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلانی شهرستان جوانرود خبر داد : جوانرود صاحب سینما می‌شود. مسعود قادری با اعلام این خبر گفت:خوشبختانه با پیگیری‌های  این اداره مجوز سینمای  جوانرود در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان سینمایی کشور صادرشد‌. وی افزود ؛ این سینما در سالن مجتمع فرهنگی هنری هلانیه  با ظرفیت ۱۰۰ نفر و […]

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلانی شهرستان جوانرود خبر داد : جوانرود صاحب سینما می‌شود.

مسعود قادری با اعلام این خبر گفت:خوشبختانه با پیگیری‌های  این اداره مجوز سینمای  جوانرود در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲ از سوی سازمان سینمایی کشور صادرشد‌.

وی افزود ؛ این سینما در سالن مجتمع فرهنگی هنری هلانیه  با ظرفیت ۱۰۰ نفر و بادرجه کیفی ۱ راه اندازی می‌شود .قادری درادامه گفت:  سالن در اسرع وقت  از سوی موسسه  سینما شهر تجهیز خواهد شد و سپس از طریق مزایده به بخش خصوصی که شرایط لازم را داشته باشد واگذار خواهد شد. وی عنوان  نمود که با فیلم های روز  همزمان با سر اسر کشور  دراین سینما اکران خواهد شد..قادری با اشاره به اینکه وجود زیر ساخت ها و مراکز  فرهنگی در هر منطقه نشانه رشد وتوسعه آن منطقه است، از سینما به عنوان یکی از شاخص های توسعه نام برد و گفت: متاسفانه  شهرستان جوانرود با ۸۰ هزار نفر جمعیت و ظرفیت بالای فرهنگی و هنری  از این نظر کم برخوردار و محروم بوده و نیاز به تلاش مضاعف دارد تا عقب ماندگی های گذشته که ناشی از کم توجهی ها ، سهل انگاری ها و تبعیض بوده  است جبران شود .

درادامه رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی جوانرود ضمن یاد آوری ثبت جهانی  متظر فرهنگی اورامانات و پیوستن شهر جوانرود به شهرهای خلاق  فرهنگ وهنر کشور گفت: از ۲ سال پیش چندین موضوع زیربنایی  از جمله سینما، گالری، آمفی تئاتر روباز  به عنوان اولویت این ادراه در دستور کار قرار گرفت و  با جدیت  پیگیری شد  که  شکر خدا یکی از دغدغه های اینجانب ( ایجاد سینما) در خرداد ماه سالحاری به نتیجه رسید که امیدوارم با همراهی مسئولین و اصحاب فرهنگ، هنر ورسانه سایر موارد که در شُرف انجام هست تحقق یابد.

وی در پایان از فرمانداران و شهرداران محترم  اسبق و فعلی  شهرستان و مجموعه تحت الامر، مدیران کل محترم اسبق و فعلی  فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه ، معاونت محترم امور هنری و سینمایی و همه کسانیکه گه طی ۲ سال اخیر حمایت و پیگیری نمودند تقدیر و تشکر نمود.