خیرین تهرانی بخشی از هزینه ساخت مدرسه حضرت محمد(‌‌‌‌ﷺ ) خیابان طالقانی جوانرود را تقبل کردند

خیرین تهرانی بخشی از هزینه ساخت مدرسه حضرت محمد(‌‌‌‌ﷺ ) خیابان طالقانی جوانرود را تقبل کردند

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، امروز جمعه ۳۰ مهرماه گروهی گروهی از خیرین تهرانی و دکتر سعید خیر مقیم آلمان با هماهنگی و دعوت منصور محمودی خیر جوانرودی وارد جوانرود شدند. خیرین به محض ورود به شهر جوانرود و پس از جلسه ای با فرماندار شهرستان از فضاهای آموزشی این شهر بازدیدی بعمل آوردند که […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، امروز جمعه ۳۰ مهرماه گروهی گروهی از خیرین تهرانی و دکتر سعید خیر مقیم آلمان با هماهنگی و دعوت منصور محمودی خیر جوانرودی وارد جوانرود شدند.

خیرین به محض ورود به شهر جوانرود و پس از جلسه ای با فرماندار شهرستان از فضاهای آموزشی این شهر بازدیدی بعمل آوردند که در این بازدید، فرماندار و دکتر میرزایی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نیز توضیحاتی در مورد وضعیت بغرنج فضای آموزشی ارائه داد.

یوسفی فرماندار شهرستان با اشاره به دوشیفته بودن تمام مدارس شهر جوانرود و تراکم بالای کلاسی مدارس گفت: علیرغم میل باطنی مجبور شدیم مدرسه مسکن مهر هلانیه را در فضای کانکسی پیش ساخته دایر کنیم.

وی از خیرین خواست در طرح آجر به آجر به آموزش و پرورش کمک کنند تا با کمک نوسازی مدارس وضعیت مدارس شهری را ساماندهی نمایند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش با اشاره به نتایج درخشان قبولی دانش آموزان جوانرودی درکنکور امسال که سرآمد استان کرمانشاه بودند افزود: لیاقت این دانش آموزان برخورداری از فضای مناسب و استاندارد است که امیدواریم با مساعدت خیرین به سرانجام برسد.

دکترمیرزایی از زحمات جناب آقای محمودی بابت این هماهنگی و دعوت خیرین به شهرستان جوانرود وهمچنین همراهی فرماندار محترم تشکر کردند.