به مناسبت بیستمین دوره جشنواره ملی چاپ ایران از یکی از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ جوانرود تجلیل شد.

به مناسبت بیستمین دوره جشنواره ملی چاپ ایران از یکی از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ جوانرود تجلیل شد.

به گزترش خبرنگار شاهو نیوز، امروز شنبه ۲۹ آذرماه ۹۹ طی آیینی با حضور مصطفی رجبی معاون سیاسی فرماندار جوانرود از آقای حسیم ‌نوری از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ تجلیل شد. در این آیین مصطفی رجبی معاون سیاسی فرماندار جوانرود ضمن تقدیر از فعالیتها وزحمات شبانه روزی این فعال عرصه چاپ گفت: صنعت چاپ […]

به گزترش خبرنگار شاهو نیوز، امروز شنبه ۲۹ آذرماه ۹۹ طی آیینی با حضور مصطفی رجبی معاون سیاسی فرماندار جوانرود از آقای حسیم ‌نوری از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ تجلیل شد.

در این آیین مصطفی رجبی معاون سیاسی فرماندار جوانرود ضمن تقدیر از فعالیتها وزحمات شبانه روزی این فعال عرصه چاپ گفت: صنعت چاپ صنعتی ارزشمند است و این صنعت در طول سالیان نقش بسزایی در آگاهی سازی و اطلاع رسانی داشته است.

وی همچنین افزود: می‌طلبد از فعالان صنعت چاپ و نشر که همواره در خدمت اجتماع هستند حمایت وتقدیر شوند.

همچنین مسعود قادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود نیز ضمن تقدیر از کلیه فعالان صنعت چاپ شهرستان گفت:هرساله از یکی از فعالان صنعت چاپ شهرستان در مرکز استان طی مراسمی تجلیل می‌شود،اما باتوجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا امسال به صورت محدود و در مرکز شهرستان تقدیر شد.

وی افزود :تعداد ۸باب چاپخانه در شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد ۲باب چاپ افست و ۴باب چاپ دیجیتال دارای مجوز و ۲باب نیز درحال اخذ مجوز هستند.

وی همچنین با توجه به تعداد چاپخانه های سطح شهرستان پیشنهاد تشکیل اتحادیه صنوف فرهنگی هنری را مطرح نمودند که معاون محترم سیاسی فرماندار جوانرود نیز قول پیگیری داد.