برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در شهرستان جوانرود

برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای اولین بار در شهرستان جوانرود

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود گفت: برای نخستین بار کنکور کارشناسی ارشد دانشگاها و مراکز آموزش عالی در منطقه اورامانات به میزبانی شهرستان جوانرود همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش شاهو نیوز، دکتر مصطفی جوانرود در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد که در فرمانداری جوانرود برگزار شد افزود: این آزمون همزمان سراسر کشور در روزهای 28 و 29 و 30 -1401 (چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ) با حضور 663 داوطلب خواهر و برادر در محل دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود برگزار می شود.

وی لزوم حضور ماموران پلیس راهور راس ساعت ۷ صبح قبل شروع امتحان به با توجه به شرایط کوچه دانشجو جهت کنترل ضروری دانست و اظهار داشت : همراهی و حضور به موقع سایر دستگاههای خدمات رسان خالی از لطف نیست.

رییس دانشگاه پیام نور جوانرود بر ضرورت استفاده از ماسک تاکید و یادآور شد: در راستای اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی خود و سایر داوطلبین حتما همراه داشتن ماسک ضروری است.

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی شهرستان جوانرود نیز دراین جلسه گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری همه ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان با سعی و تلاش خود باید زمینه را برای هرچه بهتربرگزارنمودن این آزمون سراسری فراهم کنند.

مصطفی رجبی با تاکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت برای برگزاری کنکور ازمون سراسری کارشناسی ارشد افزود: باید تمام امکانات رفاهی ممکن برای آسایش و آرامش شرکت کنندگان فراهم گردد تا این آزمون به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تهیه خبر: آرش سبحانی