برگزاری اولین نشست خبرنگاران با مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود

برگزاری اولین نشست خبرنگاران با مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جوانرود با مدیران شبکه بهداشت و درمان جوانرود در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان جوانرود برگزار شد ابتدا خبرنگاران به بیان عملکرد، مشکلات، مطالبات و خواسته های مردمی پرداختند. دکتر کمال ویسی مدیر شبکه بهداشت و […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان جوانرود با مدیران شبکه بهداشت و درمان جوانرود در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان جوانرود برگزار شد

ابتدا خبرنگاران به بیان عملکرد، مشکلات، مطالبات و خواسته های مردمی پرداختند.

دکتر کمال ویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان جلسه ضمن تشکر از نقش مثبت رسانه های شهرستان جوانرود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دکتر ویسی در پاسخ به نبود متخصص بیهوشی اظهار داشت: با پیگیری های انجام گرفته ظرف ده روز آینده مسئله نبود متخصص بیهوشی بیمارستان حضرت رسول رفع می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود در خصوص مشکلات ازدحام و معطلی بیماران در اورژانس بیمارستان که درخواست اکثر خبرنگاران بود، عنوان نمود:برای رفاه حال شهروندان ساعت کاری مرکز معین درمانگاه بهداری جوانرود را ۱۰ شب افزایش دادیم و سعی بر افزایش این زمان نیز وجود دارد همچنین پزشکان و کادر مجربی هم در این درمانگاه مشغول خدمات به همشهریان هستند و از شهروندان محترم خواهشمندیم بجای بیمارستان حتی الامکان به درمانگاه مراجعه نمایند

دکتر ویسی در خصوص مشکلات بیمارستان نیز مواردی را ذکر نمود و افزود: درآمد ماهانه بیمارستان حضرت رسول (‌‌‌‌ﷺ ) ۳ میلیارد تومان ولی مخارج ما ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می باشد و یعنی بیمارستان ضرر ده است.

مهدی محمودی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جوانرود نیز با ارائه آماری از ابتدای کرونا عنوان کرد: تا کنون از ۹۶۴۵ مورد تست Pcr و ۲۲۰۰۰ مورد ریید تست کرونا از شهروندان انجام شده است.

محمودی در ادامه بیان کرد: از ابتدای کرونا تا کنون ۲۸۵۱ مورد بستری داشته ایم که ۸۹ مورد با Pcr مثبت در شهرستان جوانرود فوت نموده اند.

وی افزود: هم اکنون دو نفر بیمار مبتلا به کرونا در جوانرود بستری هستند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جوانرود میزان تزریق واکسن دز اول ۸۰ درصد، دوز دوم ۷۹ درصد و دوز سوم را ۶۹ درصد عنوان کرده و افزود: از لحاظ تزریق دوز سوم واکسن کرونا شهرستان جوانرود در میان ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه دارای رتبه ۱۳ بوده است.

مهدی محمودی همچنین از آغاز فاز اجرایی درمانگاه شماره یک جوانرود خبر داد و از خیران حوزه سلامت خواست برای جبران کاستی ها و رفع مشکلات بخش درمان جوانرود همتی بکنند

خبرنگار و عکاس: ژیار سبحانی