برگزاری۲ نمایشگاه در جوانرود

برگزاری۲ نمایشگاه در جوانرود

مسعود قادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جوانرود از برگزاری ۲ نمایشگاه ( کتاب و علوم قرآنی و لوازم حجاب و پوشش اسلامی) به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان جوانرود خبر داد

به گزارش شاهو نیوز؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲ نمایشگاه ( کتاب و علوم قرآنی و لوازم حجاب و پوشش اسلامی) روز سه شنبه ۱۵ فرودین ۱۴۰۲ در شهرستان جوانرود با حضور امام جمعه، روحانیون ، فرماندار ، مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر ودیگر اقشار مردم افتتاح گردید.

مسعود قادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جوانرود درآیین افتتاحیه گفت: این ۲ نمایشگاه با همکاری کتابفروشی بعثت و حمایت این ادا ره برگزار شده است.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب و علوم قرآنی ۵۰۰ عنوان در ۵۰۰۰ جلد کتاب با تنوع انواع قرآن و رحل در زمینه های مختلف دینی ، مذهبی، ادبی و همچنین در نمایشگاه لوازم حجاب و پوشش اسلامی که برای اولین بار هست برگزار شده انواع چادر نماز ، مقتعه، ساق دست و دیگر پوشش اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

قادر ی در پاره ای دیگر از سخنانش اشاره نمود: محصولات این نمایش با تخفیف ۲۰٪ به مدت ۱۰ روز تا ۲۵ فروردین ماه به فروش می رسد.این نمایشگاه درمحل کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر باز می باشد.