جوانرود در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور در حوزه عکاسی

جوانرود در مسیر پیوستن به شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور در حوزه عکاسی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود از راهیابی جوانرود به مرحله نهایی انتخاب شهرهای خلاق فرهنگ وهنر ایران خبر داد.

به گزارش شاهو نیوز مسعود قادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جوانرود درباره این طرح گفت: از میان ۳۶۷ شهر مشارکت کننده در این طرح ، شهرجوانرود در رشته هنرهای تجسمی (عکاسی) پس از چند مرحله داوری  درمیان 143 شهر راه یافته به مرحله نهایی قرار گرفت.

قادری افزود: با توجه به پتانسیل هایی که درزمینه هنر عکاسی دراین شهرستان وجود داشت ، طرح با همت انجمن عکاسان شهرستان جوانرود و با رایزنی ومشورت با فرمانداری و شهرداری محترم تهیه وتوسط این اداره به معاونت امور هنری استان معرفی گردید و مورد پذیرش قرار گرفت.

وی اظهار داشت :امیدوارم با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد واسلامی استان و همراهی مسئولین شهرستان ، شهر جوانرود در لیست نهایی ومنتخب شبکه شهرهای خلاق فرهنگ وهنر ایران قرارگیرد وگامی دیگر درجهت رشد وتوسعه فرهنگ وهنر دیارمان برداریم.

شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی با محوریت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نهادها و دستگاه‌های فعال فرهنگی و هنری در حوزه شهری از جمله سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و کمیسیون ملی یونسکو در حال اجراست.