آتش نشانی جوانرود در مسیر ترویج فرهنگ پیشگیری از سوانح و آتش سوزی

آتش نشانی جوانرود در مسیر ترویج فرهنگ پیشگیری از سوانح و آتش سوزی

به گزارش شاهو نیوز؛ امروز ۷ مهر ۱۴۰۲ به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و در گفتگویی با رامین رحیمی مسئول آتش نشانی شهرستان جوانرود اقدامات و عملکردهای آتش نشانی جوانرود تشریح شد. رحیمی ضمن تبریک هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی،  از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش شهرستان جوانرود تشکر […]

به گزارش شاهو نیوز؛ امروز ۷ مهر ۱۴۰۲ به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی و در گفتگویی با رامین رحیمی مسئول آتش نشانی شهرستان جوانرود اقدامات و عملکردهای آتش نشانی جوانرود تشریح شد.

رحیمی ضمن تبریک هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی،  از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش شهرستان جوانرود تشکر نمود.

وی افزود: در مدتیکه بنده افتخار خدمت به شهرم را دارم تمام سعی و تلاشم بر این بوده جدا از بحث امداد و نجات و مدیریت و تجهیز تیم آتش نشانی، به سمت ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از سوانح و آتش سوزی از طریق آموزش و اقدامات پیشگیرانه بوده است.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به گسترش شهر و ساخت و سازها و همچنین توپوگرافی جوانرود لازم بود اقداماتی صورت بگیرد تا خدایی ناکرده در آینده در مقابله با سوانح احتمالی آمادگی لازم وجود داشته باشد که این آمادگی حز با آموزش و فرهنگ سازی میسر نمی‌شد

وی از هوشیار امامی شهردار جوانرود نیز بابت اهمیت به بحث ایمنی و آتش نشانی و همچنین خرید تجهیزات لازم و به روز تشکر نمود.

 

رحیمی از بازدیدهای مداوم از کل بانک ها، مجتمع های تجاری، مغازه‌داران ، جایگاهی سوخت، شهرک صنعتی سطح شهر خبر داد و افزود که مشکلات و معایب ساختمان های پرخطر هشدار داده شده که رفع مشکل کنند که متاسفانه هیچ اداراتی با ما همکاری نداشته اند و تنها ارگانی که با ما همکاری داشتن فقط شبکه بهداشت بوده و تشکر ویژه ای از این ارگان دارم.

رحیمی از دیگر اقدامات آتش نشانی جوانرود را شرکت در جلسات پیشگیرانه و برگزاری کلاس‌های آموزشی در ادارات و مراکز آموزشی عنوان کرد.

جلسه شبکه بهداشت با آتش نشانی ، اورژانس ، نیروی انتظامی ، اورژانس اجتماعی در مورد خودکشی و اقدامات اولیه

آموزش کارکنان اداره برق ، بیمارستان ، کارکنان شهرداری ، هلال احمر و ارگان های دولتی و غیر دولتی

 

آموزش هلال احمر توسط آتش نشانی

آموزش فرهنگ امداد و آتش نشانی برای مراکز آموزشی

آموزش اطفاء حریق پرسنل کارخانه چیپس چیا ( شروینه )

 

اطفای حریق تصادفات جاده ای

کمک رسانی به جنگل بانی و اطفاء حریق در کوهای اطراف جوانرود

 

رامین رحیمی در پایان گفت در این مدت مسئولیتم از تمام تلاشم برای رشد و تجهیز کردن وسایل مورد نیاز آتش نشانی و آموزش پرسنل بوده و همچنین فعالیت های خارج از ایستگاهو در بخش فرهنگ سازی بین مدارس مهدی کودک ها و ادارات سطح شهر که بیشترین فعالیتم در قسمت پیشگیری و نصب الزامات آتش نشانی در خانه ها ، ادارات ، داروخانه ها ، مطب ها ، و مجتمع تجاری ها و مغازه دارن بوده که ان شاالله با کمک ادارات و خود مردم بتونم این فرهنگ و جا بندازیم