حکم انتصاب فرماندار جدید پاوه صادر شد+سوابق
به گزارش شاهو نیوزو پس از مدتها سرانجام انتصاب فرمانداران دولت جدید در استان کرمانشاه با صدور حکم دکتر اردشیر رستمی به عنوان فرماندار پاوه کلید خورد. پس از عزل فرماندار سابق پاوه این شهرستان با سرپرستی مهندس جلیل بالایی به عنوان اداره می شد. حقیقتا خارج از تمامی جریانات سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب مهندس جلیل بالایی در این مدت که به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه منصوب شده بود تلاشهای بی وقفه و زحمات قابل توجهی را کشید اما سرانجام استانداری کرمانشاه تصمیم گرفت تغییرات فرمانداران استان در دولت جدید را با انتخاب فرماندار پاوه شروع کند. و از یک چهره با سابقه و با تجربه برای شهرستان مرزی پاوه استفاده کند. انتخاب دکتر اردشیر رستمی از چهره های با تجربه و با سابقه استان کرمانشاه نوید بخش و امیدوار کننده به تغییر وضع موجود در شهرستان پاوه است که ما شاهد تحولاتی بنیادی و تغییراتی اساسی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر پ...
