هزاران امضا برای درخواست جداسازی جاده دو طرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه-ثلاث باباجانی

هزاران امضا برای درخواست جداسازی جاده دو طرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه-ثلاث باباجانی

شاهو نیوز؛ جمعی از مردم چهار شهرستان جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی طی نامه ای به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، خواستار جداسازی جاده دو طرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه-ثلاث باباجانی شدند و کارزاری را در این رابطه تشکیل دادند. متن نامه درخواست به شرح زیر است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران وزیر محترم راه […]

شاهو نیوز؛ جمعی از مردم چهار شهرستان جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی طی نامه ای به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، خواستار جداسازی جاده دو طرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه-ثلاث باباجانی شدند و کارزاری را در این رابطه تشکیل دادند.

متن نامه درخواست به شرح زیر است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و احترام

آیا می‌دانید مرگبارترین محور استان، محور کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه -ثلاث‌باباجانی است؟ این محور در عین حال پرترددترین محور استان کرمانشاه هم محسوب می‌شود.

محور کرمانشاه-روانسر، جاده تردد چهار شهرستان است با مرکز استان؛ لطفاً هر چه سریع‌تر دستور جداسازی جاده دوطرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه را صادر فرمایید تا بیشتر از این عزیزان ما در این محور مرگبار قربانی نشوند.

خانواده‌های این استان و دیگر استان‌های کشور هر روز در این جاده داغدار شده و عزیزان خود را از دست می‌دهند.

 

کارزار « درخواست جداسازی جاده دو طرفه کرمانشاه-روانسر-جوانرود-پاوه-ثلاث باباجانی» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/93024 از ۲۷ آبان ماه امسال آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر ۳۰۷۶ نفر آن را امضا کرده اند.