کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه شادروان راستین مقدم روستای خانم آباد شهرستان جوانرود

کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه شادروان راستین مقدم روستای خانم آباد شهرستان جوانرود

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز روز شنبه ۱۳شهریورماه ۱۴۰۰ به همت خانواده مقدم خیر مدرسه ساز و انجمن نیکوکاران ایران عملیات اجرایی مدرسه ۳ کلاسه شادروان راستین مقدم در روستای خانم‌آباد (پیربابا) شهرستان جوانرود آغاز شد. دراین مراسم با حضور فرماندارجوانرود، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، بخشدار بخش مرکزی، تعدادی از مسئولان شهرستان و […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز روز شنبه ۱۳شهریورماه ۱۴۰۰ به همت خانواده مقدم خیر مدرسه ساز و انجمن نیکوکاران ایران عملیات اجرایی مدرسه ۳ کلاسه شادروان راستین مقدم در روستای خانم‌آباد (پیربابا) شهرستان جوانرود آغاز شد.

دراین مراسم با حضور فرماندارجوانرود، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود، بخشدار بخش مرکزی، تعدادی از مسئولان شهرستان و اهالی روستا کلنگ احداث مدرسه ۳ کلاسه شادروان راستین مقدم روستای خانم‌آباد (پیربابا) به زمین زده شد.

عملیات احداث مدرسه سه کلاسه روستای‌ خانم آباد باهمت خیرین با اعتبار 10 میلیارد ریال آغازشد.

رستگار یوسفی افزود: این دهمین مدرسه و سی امین کلاس است که بعداز زلزله با مشارکت خیرین در شهرستان جوانرود احداث می شود.

وی به اجرای طرح آجر به آجر اشاره کرد و اظهار داشت:طرح آجر به آجر با پیگیری مدیر آموزش و پرورش و مشارکت فرهنگیان و خیرین درحال انجام است.

یوسفی با تقدیر از استاندار محترم و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به همت خیرین سراسر کشور و مسئولان بعداز زلزله اقدامات بسیار خوبی در بحث مدرسه سازی انجام گرفته است و با توجه به مهاجر پذیری و تراکم کلاس ها در شهر جوانرود انتظار داریم این شهرستان را برای احداث مدرسه سازی ویژه ببینند.

فرماندار جوانرود در ادامه افزود:بیماری کرونا در شهرستان جوانرود وضعیت وخیم و شرایط دشواری را برای کادر درمان ایجاد کرده است و رنگ بندی شهرستان از قرمز به سیاه در حال تغییر است و هم اکنون 69 نفر در بیمارستان حضور رسول(ص)بستری هستند که از این تعداد 25 نفر در قسمت اورژانس پذیرش شده اند که 3 نفر فوت به علت شدت درگیری ریه فوت شده اند.

فرماندار جوانرود در ادامه از مردم شهرستان جوانرود درخواست کردند که به شایعات پیرامون واکسن گوش ندهند و نسبت به تزریق واکسن جهت ایمنی بیشتر و جلوگیری از فوت عزیزان اقدام کنند.

یوسفی فرماندار جوانرود نیز با تقدیر از زحمات آقای میرزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و آقای بهزادعزیزی در امر مدرسه‌سازی گفت: یکی از دلایل توسعه کشورهای پیشرفته دنیا توجه و اهمیت زیاد این کشورها به زیرساخت‌های آموزشی و مدارس است .

دکتر کیومرث میرزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و قدردانی از تلاش خانواده مقدم در ساخت این مدرسه افزود: مدرسه سه کلاسه‌ی روستای خانم‌آباد (پیربابا) توسط انجمن نیکوکاران ایران و به همت آقای بهزاد عزیزی در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر و با اعتبار اولیه بالغ بر ۱ میلیارد تومان ساخته می‌شود.