فرماندار جدید جوانرود معرفی شد

فرماندار جدید جوانرود معرفی شد

ظهر امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین واداری ، روحانیون و معتمدین ضمن تقدیر از خدمات رستگاریوسفی ، مهندس سعدی نقشبندی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد. سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یادو خاطره شهدا […]

ظهر امروز در مراسمی با حضور سرپرست معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین واداری ، روحانیون و معتمدین ضمن تقدیر از خدمات رستگاریوسفی ، مهندس سعدی نقشبندی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد.

سرپرست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز در مرزهای ایران اسلامی مدیون شجاعت و فداکاری های حاج قاسم سلیمانی است.

پورهاشمی ضمن تبرک فرارسیدن سوم خرداد،فتح خرمشهر نقطه عطف و ماندگاری درتاریخ انقلاب اسلامی برشمردو افزود:رشادت های مردم شهرستان جوانرود ومنطقه اورامانات با گذشتن از جان ومال و دفاع از آب و خاک نیز همان عطف است وماندگاری در نظام جمهوری اسلامی را به ثبت رساندند.

وی به اهمیت نهادفرمانداری اشاره کرداظهارداشت :نهاد فرمانداری یک نهاد بخشی نیست بلکه فرابخشی ورسالت فرماندار در این مجموعه بسیار سنگین ،خطیر وکار آسانی نیست.

سرپرست معاون ، سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به اقدام شجاعانه دولت در اجرای مردمی سازی و عادلانه یارانه ها اشاره و خاطرنشان کرد : طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها از اقدامات بسیار مهم شجاعانه دولت سیزدهم به شمار می‌رود که همه ما باید قدردان این اقدام ارزشمند رییس جمهور باشیم .

وی افزود: از دستاوردهای آن می‌توان جلوگیری از فساد، رانت وقاچاق اشاره کرد.

سرپرست معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در اجرای این طرح اقتصادی ارزشمند دولت سیزدهم ،رسانه های وابسته به صهیونیسم و استکبارجهانی تبلیغات سوء فروانی راه انداختند و همچنان ادامه دارد اما با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه ناکام ماندند.

پورهاشمی به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری دراجرای طرح مردمی سازی و عادلانه یارانه ها اشاره کردوافزود: در این راستا نیاز است علما وروحانیون ، نخبگان ،مسئولان و اقشارمختلف مردم با روشنگری و جهاد تبیین دولت را یاری کنند.

وی در پایان با یادآوری سوابق وخدمات ارزشمند و درخشان رستگاریوسفی یادآورشد:مهندس سعدی نقشبندی ازشخصیتی اصیل،توانمند،باسابقه وخوشنام امیداواریم ازاین بستربا همکاری و همراهی مردم ومسئولان برای توسعه و وپیشرفت شهرستان جوانرود استفاده کند.

فرماندارسابق جوانرودهم درسخنانی به مسئولیت چهار ساله خود درسمت فرمانداراین شهرستان اشاره کردو گفت: اقدامات بسیاری خوبی درحوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی به سرانجام رسیده است.

رستگاریوسفی افزود: توسعه زیرساخت های عمران شهری و روستایی،آبرسانی،توسعه گازرسانی، ساماندهی مساکن مهر مولوی هلانی ،احداث ساختمان پزشک قانونی،کمک به حل مشکلات اسنادقولنامه ای ، پیگیری مشکلات روستاهایی که براثراحداث تونل چشمه های آنان خشک شده بود، حل مشکل تعاونی های مسکن،بازسازی اماکن ورزشی،جذب خیرین مدرسه ساز وغیره تنهابخشی از فعالیت های انجام گرفته دراین مدت بوده است.

وی اظهارداشت : درمدت یادشده تعداد 563 پروژه و طرح عمرانی ، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار 332 میلیارد تومان در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسیده است.

امام جمعه موقت جوانرودبا تاکید برحل مشکلات مردم گفت: تلاش برای جلب رضایت خداوند و گره گشایی از مشکلات مردم باید اولویت مسئولین باشد و در این راستا همراهی همه مجموعه‌ها لازم است.

ماموستا محمدعزیزحسامی روزشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندارجوانرودبا بیان ویژگی های فرماندار سابق جوانرود افزود:جناب آقای یوسفی فرماندار سابق این شهرستان شخصیتی متدین،اصیل و انقلابی درطی تصدی فرمانداری جوانرودتمام تلاش خودرا برای اداره شهرستان به کارگرفتند ودربحران های متعدد همچون سیل وکرونا کارنامه موفقی داشته اند.

وی با تقدیر از اعتماد استاندار ونماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی برای انتصاب فرماندارجدیداظهارداشت: جناب آقای نقشبندی شخصیتی بومی متدین،با سابقه،اصیل از خانواده های بزرگ نقشبندی است.

فرماندار جدید جوانرود هم ضمن تقدیر از اعتماد استاندارکرمانشاه ومجموعه وزارت کشورخدمت به مردم با استفاده ازهمه ظرفیت‌ها اعم از انسانی وکاری و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات و کمک به ارتقای شهرستان را در جهت تحقق برنامه های دولت را از جمله اهداف و اولویت‌های کاری خود بیان کرد.

مهندس سعدی نقشبندی افزود: بنده یک مهندس هستم با استفاده از اطلاعات پایه ای و با بهره گیری از ظرفیت بزرگان ومسئولان برای جذب اعتبارات ملی تمام تلاش خود را در جهت توسعه و تعالی شهرستان به کارمی گیرم .

وی با یادآوری اصل و نسب خوداظهارداشت :بنده جوانرودی الاصل و آبا و اجدادم اهل این شهرهستند.

تهیه خبر و عکس : خلیل امینی