دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جوانرود از دفاتر رسانه جوانرود

دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جوانرود از دفاتر رسانه جوانرود

مسعود قادری رئیس اداره ارشاد شهرستان جوانرود روز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ در دفاتر رسانه های پایگاه خبری شاهو نیوز و هفته نامه ریگا بازدید نمود. در این دیدار ضمن گفتگو و تجلیل از خبرنگاران شهرستان مشکلات و موانع آنان نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. قادری اظهار داشت: متاسفانه بعلت عدم ساماندهی و […]

مسعود قادری رئیس اداره ارشاد شهرستان جوانرود روز شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ در دفاتر رسانه های پایگاه خبری شاهو نیوز و هفته نامه ریگا بازدید نمود.

در این دیدار ضمن گفتگو و تجلیل از خبرنگاران شهرستان مشکلات و موانع آنان نیز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

قادری اظهار داشت: متاسفانه بعلت عدم ساماندهی و مدارک معتبر دال بر خبرنگاری خیلی از فعالان رسانه ای و عزیزان حوزه خبرنگاری در بسیاری از مزایا محروم هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد از ساماندهی فعالان خبری در جوانرود و اورامانات خبر داد و افزود: با عنایت به اینکه یکی از دغدغه های همیشگی اینجانب موضوع خبرنگاران بوده با استان مکاتبه خواهد شد که در راستای ساماندهی خبرنگاران تدابیری از جمله برگزاری دوره های معتبر خبرنگاری و روزنامه نگاری و… با صدور گواهی معتبر اندیشیده شود. واین اداره پیگیریها وهمکاری لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: در صورت برگزاری دوره و آزمون، برای قبول شدگان گواهی رسمی از طرف این اداره و خانه مطبوعات استان صادر خواهد شد و یکی از ملاک اصلی فعالیت خبرنگاران همین گواهی خواهد بود.