تقدیر جمعی از روحانیون، معتمدین و اعضای خانه مشارکت از فرماندار جوانرود

تقدیر جمعی از روحانیون، معتمدین و اعضای خانه مشارکت از فرماندار جوانرود

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز،امروز یکشنبه دهم فروردین ۹۸ نشست فرماندار جوانرود با جمعی از روحانیون، معتمدین و اعضای خانه مشارکت در سلامت این شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس نشست برگزارشد. فرماندار جوانرود در این نشست ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم و مسئولان به ویژه روحانیون معزز , گفت: […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز،امروز یکشنبه دهم فروردین ۹۸ نشست فرماندار جوانرود با جمعی از روحانیون، معتمدین و اعضای خانه مشارکت در سلامت این شهرستان به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس نشست برگزارشد.

فرماندار جوانرود در این نشست ضمن تقدیر از همراهی خوب مردم و مسئولان به ویژه روحانیون معزز , گفت: تمام اقشارمختلف مردم و مسئولان این شهرستان برای شکست بیماری کرونا ویروس متحد شده اند.

رستگار یوسفی به اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری و مقابله با این بیماری در شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود : 99 در صد واحدهای صنفی ، مدارس ، مراسمات دینی و مذهبی و… تعطیل و همه اقشار مختلف مردم ومسئولان برای شکست بیماری کرونا دست در دست هم داده اند وضد عفونی ادارات و معابر عمومی، ایستگاه غربالگری هر روزه با همکاری بسیج مردمی، شهرداری ، نیرو‌های نظامی وانتظامی و شبکه بهداشت وهلال احمر اجرا می‌شود.

وی به ممنوعیت تردد درروز های 12 و 13 فروردین اشاره کرد و اظهارداشت : روزهای 12 و13 فروردین ترددهای غیر ضروری در شهرستان جوانرود ممنوع است یوسفی با اشاره به نقش بارز روحانیون در هدایت جامعه ، خواستار راهنمایی و ارشاد روحانیون برای مشارکت بیشتر مردم شد ویادآورشد: نقش مردم در تحقق این مهم بسیار موثراست.

مانوستا سید جبار فرجی یکی از روحانیون برجسته شهرستان جوانرود نیز با تقدیر از تلاش ها و خدمات صادقانه مسئولان و کادر پزشکی به ویژه فرماندار جوانرود گفت : حکم شرعی در شرایط اضطراری حکم می کند که واجبات دینی تعطیل شود بنابراین اقشار مختلف مردم نیز باید در این شرایط حساس کادر بهداشت و درمان که برای سلامت مردم جانفشانی می کنند را یاری نمایند.

ماموستا ملا سید جبار فرجی افزود: امروز بهترین و اصولی ترین راه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم.

وی با انتقاد از شهروندانی که هشدارهای بهداشتی را جدی نمی گیرند،اظهارداشت : علیرغم اطلاع رسانی شبانه روزی رسانه های رسمی بازهم شاهدیم که برخی از افراد هنوز عمق فاجعه را درک نکرده اند و همین امر باعث می شود که مبارزه با این بیماری طولانی تر شود.

در پایان جمعی از روحانیون ، معتمدین و اعضای خانه مشارکت در سلامت شهرستان جوانرود با اهدای لوح سپاسی از یوسفی فرماندار جوانرود به پاس خدمات صادقانه ،تلاش های و موثر وشبانه روزی ایشان برای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا تقدیر و تجلیل کردند.