فرماندار جوانرود: مشکل کمبود آب جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

فرماندار جوانرود: مشکل کمبود آب جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.

به گزارش شاهو نیوز، مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرودروز شنبه با حضورفرماندارو پرسنل آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در فرمانداری این شهرستان بررسی و بر تسریع درحل این مشکل تاکید شد.فرماندار جوانرود با بیان اینکه بسیاری از نقاط شهر با کمبود آب مواجه هستند بر ضرورت تسریع در رفع این مشکل تاکید کردوگفت : […]

به گزارش شاهو نیوز، مشکل کمبود آب شرب شهر جوانرودروز شنبه با حضورفرماندارو پرسنل آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در فرمانداری این شهرستان بررسی و بر تسریع درحل این مشکل تاکید شد.
فرماندار جوانرود با بیان اینکه بسیاری از نقاط شهر با کمبود آب مواجه هستند بر ضرورت تسریع در رفع این مشکل تاکید کردوگفت : مشکل کمبود آب جدی است و کم کاری مدیران و پرسنل آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست.
رستگار یوسفی افزود: درست است که میزان مصرف آب بیشتر شده اما از لحاط تامین آب به مخازن مشکلی وجود ندارد ودراین راستا قصور و کم کاری مسئولان آب و فاضلاب پذیرفتنی نیست .
وی اظهارداشت علاوه بر شهرجوانرود روستاهایی که از خط انتقال آب شهری تغذیه می کنندبا کمبود آب مواجه هستند.
فرماندار جوانرودخاطرنشان کرد: شهر جوانرود در حال حاضر با کمبود 30 لیتر در ثانیه آب مواجه است.

یوسفی یادآورشد: مدیریت صحیح توزیع آب ، جمع آوری و جلوگیری ازانشعاب های غیر مجاز ، پایش و جلوگیری از هدر رفت آب و برنامه زمان بندی برای مصرف آب روستایی وجمع آوری انشعاب های غیر ضروری از مهمترین برنامه هایی است که می تواند برای حل مشکل کم آبی موثر باشد.
مدیر آب و فاضلاب شهرستان جوانرود علت کمبود در شهر جوانرود افزایش مصرف بی رویه آب عنوان کرد .
کیکاووس عزیزی نسب افزود: در حال حاضر برای این مشکل کم آبی مردم آب رسانی سیار انجام می گیرد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خودرا برای حل مشکل کم آبی در شهر جوانرود بکار گرفته ایم از مردم خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.
شهرجوانرود با 18 هزار متر مکعب حجم مخازن آب دارای 15 هزار مشترک که در حال حاضر 30 لیتر در ثانیه کمبود آب دارد.