برندگان مسابقه کتابخوانی تقدیر شدند

برندگان مسابقه کتابخوانی تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ طی مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور معاون سیاسی فرماندار جوانرود از شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی که بصورت مجازی درهفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد تقدیر شد. مصطفی رجبی ضمن تقدیر از فعالیتهای فرهنگی اداره […]

به گزارش خبرنگار شاهو نیوز، امروز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ طی مراسمی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور معاون سیاسی فرماندار جوانرود از شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی که بصورت مجازی درهفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد تقدیر شد.

مصطفی رجبی ضمن تقدیر از فعالیتهای فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم دسترسی مردم به کتابخانه ها، فعالیت های کتاب و کتابخوانی بصورت مجازی ارزشمند است و باید ادامه داشته باشد.رجبی افزود: بحث کتاب و کتابخوانی در جوانرود بسیار حائز اهمیت است و همه باید در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همراه باشند.

مسعودقادری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود گفت: این اداره از لحظه شروع ویروس کرونا و باتوجه تعطیلات گسترده اماکن فرهنگی ،در بحث فعالیت های فرهنگی بصورت مجازی فعالیت های مختلفی داشته که کتاب و کتابخوانی نمونه ای از آن است و همچنان این فعالیت های مجازی تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

وی گفت:در مسابقه کتابخوانی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بصورت مجازی برگزار شد تعداد ۲۰نفر شرکت نمودند که از ۶نفر از کتابخوانان برتر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

وی همچنین افزود:در هفته کتاب و کتابخوانی نیز تعداد ۳۰۰جلد کتاب به ارزش ۳۰میلیون ریال به کانون ایثار آموزش و پرورش جوانرود و کتابخانه سیار روستای زلان اهداشد.

همچنین خرید کتاب تخصصی انجمن عکاسان به ارزش ۵میلیون ریال و خرید کتاب از نویسنده کتاب (مومی ته مه ن)به ارزش ۴میلیون ریال از فعالیتهای هفته کتاب و کتابخوانی این اداره بود.