اتمام کارزار انتخابات مجلس در حوزه اورامانات / آرش زره تن لهونی نماینده مجلس شد

اتمام کارزار انتخابات مجلس در حوزه اورامانات / آرش زره تن لهونی نماینده مجلس شد

انتخابات مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامات در روز ۲ اسفندماه۹۸ همزمان با سراسر کشور برگزار شد و آرش زره تن لهونی با اکثریت آراء راهی مجلس شد. به گزارش شاهو نیوز در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با ثبت نام ۵۲ نفر نیز شاهد ثبت نام گسترده کاندیداهایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس […]

انتخابات مجلس یازدهم در حوزه پاوه و اورامات در روز ۲ اسفندماه۹۸ همزمان با سراسر کشور برگزار شد و آرش زره تن لهونی با اکثریت آراء راهی مجلس شد.

به گزارش شاهو نیوز در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات با ثبت نام ۵۲ نفر نیز شاهد ثبت نام گسترده کاندیداهایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم که با اعلام هیئت نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه این تعداد به ۱۴ نفر کاهش یافت. و در ادامه با انصراف رسمی ۵ نفر دیگر لیست به ۹ نفر کاهش پیدا کرد.

سرانجام تب و تاب انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۳ دوم اسفند ماه به پایان رسید و از همان ساعات اولیه شمارش آرا در شعب اخذ رای با حضور عوامل اجرایی و نظارتی آغاز شد.

در حوزه اورامانات شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی، «آرش زره تن لهونی» از ساعات ابتدایی شمارش آراء با اختلاف چشمگیری هوادارانش جشن پیروزی برپا کردند.آرش زره تن لهونی با کسب آرای ۳۰۹۳۳ رای و با اختلافی بالغ بر ۲۰ هزار رای با نفر دوم به عنوان نهمین نماینده تاریخ پاوه و اورامانات راهی مجلس یازدهم شد.

سید نجیب میرانی با ۹۱۶۵ رای از راهیابی به مجلس اورامانات بازماند.در مجموع رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات بیشتر ما بین آرش زره تن لهونی و سیدنجیب میرانی بود که این رقابت با اختلاف بسیاری به نفع آرش زره تن لهونی به پایان رسید.

آمار رسمی و نهایی آرای حوزه انتخابات اورامانات :

آرای ماخوده ۷۲۵۲۰ نفر

آرش زره‌تن لهونی ۳۰۶۱۶

سیدنجیب میرانی ۹۸۱۳

قباد مرادی ۶۸۱۵

صباح کاکایی ۵۵۹۰

حمید زردویی حیدری ۴۴۹۲

کمال طاهری ۴۳۷۴

مرتضی فتاحی ۳۰۵۸

مختار ناصری ۲۳۸۹

سامان سعیدی ۵۶۵